duminică, 2 mai 2010

Si s-a mai dus un 1 Mai

Ziua de 1 mai a devenit un pretext in ultimii ani pentru o plimbare la mare pentru noi. Anul asta am avut parte de o vreme superba, a fost soare tot timpul (ceea ce mi-a adus un minunat bronz pe nas, arat ca Rudolf :P).

Din cauza ca 1 mai a picat sambata, n-am avut cum sa facem si am stat doar in weekend la mare, timpul a trecut foarte repede.

Am plecat vineri foarte de dimineata din Bucuresti, eu am chitait ca m-am trezit cu noaptea in cap, dar se pare ca a fost o miscare inspirata pana la urma. Aveam facuta o rezervare pentru cazare dar nu ne-a placut locul si a trebuit sa mergem sa ne cautam altceva..

S-a aranjat destul de bine si repede treaba asta si am tras o fuga matinala pe plaja. Primii turisti abia soseau asa ca plaja era pustie. Iubesc plajele pustii...

Spre seara au ajuns si ceilalti si am mai facut o plimbare pe plaja dupa care ne-am pregatit de plecat in Vama. Se lasase frig afara asa ca am tras niste shoturi inainte sa plecam. Cand am ajuns in Vama am constatat ca chiar si bauti un pic inainte, tot eram cei mai treji de acolo.

Cine a fost in Vama de 1 mai stie despre ce vorbesc..Trebuia sa ai grija pe unde calci sa nu calci pe vreun betiv esuat. Am facut o tura prin toate bodegile sa vedem despre ce e vorba, la Hand era concert Kumm pe bani, era destul de gol..Ne-am oprit la Stuf unde am dansat un pic sa ne incalzim, am mai baut niste beri dar in jur de ora 2 am plecat inapoi spre 2 Mai.

Ziua de sambata am petrecut-o tot cu plimbari pe la mare, papat la Casa Dogarilor (papa bun) si drojdit de pe la pranz. Seara am plecat iar in Vama, pe jos de data asta. S-a construit un drum cu gardulet pe margine astfel ca e mult mai usor acum de ajuns, nu mai trebuie sa mergi pe strada.

In Vama era aglomerat, coada peste tot (la mancare, la bere, la wc) si concerte. Pe plaja a fost Vita de vie, care se auzea foarte-foarte incet. Am stat si noi la concert, am postit niste sticle de vin (yummy), dupa care ne-am dus sa vedem daca mai prindem ceva din Iris. Iris era la Bibi, sus, se auzea din strada dar nu prea aveai ce sa vezi..aglomerat si aici..

Am mers pana la urma in The stage, unde era concert Trupa Veche. A fost foarte misto, au cantat toate piesele din perioada de glorie a trupei Vama Veche. Au un vocal care aduce la voce foarte mult cu Chirila, mi-am amintit de generala si de liceu. Bun si Cuba Libre de la astia :-)).

Dupa concert a fost muzica de zbantuiala, am dansat si noi un pic dupa care am avut intentia sa mergem sa mancam ceva. Mare greseala, am stat vreo juma de ora la coada dupa care am plecat ca nu se misca nimic..

Seara s-a incheiat cu un somn sub o plapuma + o patura + gluga de la hanorac in cap. Frig frig frig!

Sper sa fac rost si de poze cat de curand.