miercuri, 26 mai 2010

Radio star


Cei care ma cunoasteti mai bine stiti ca imi surade ideea de a-mi face o emisiune la radio de foarte multa vreme. Mai exact, de pe vremea cand eram in generala si am pasit pentru prima data in apartamentul de unde transmiteau cei de la Radio Minisat. Am fost uimita sa vad pentru prima data cativa pereti full de CD-uri intr-o vreme cand eu utilizam casete si aveam foarte greu acces la muzica.

Niste prieteni din Targoviste lanseaza saptamana viitoare un radio ce va emite pentru inceput on-line. Imediat dupa ce scap de disertatie, o sa ma duc acolo sa trag cateva "emisiuni". Am o sute de idei despre chestii cu care as putea sa umplu spatiul alocat mie. O sa va anunt cand o sa puteti sa ma ascultati...:-).

Si pentru ca pe mine ma urmareste un sir intreg de coincidente in ultima vreme, tocmai ieri am carcotit la un post al lui Andrei si la piesele alese de el. Intre aceste piese se numara si piesa celor de la The Buggles, Video killed the radio star, care m-a "urmarit" toata ziua astazi si care a prevestit faptul ca in seara asta am batut palma cu cei de la radio. Coincidentele astea ma omoara in ultima vreme..

Niciun comentariu: