sâmbătă, 29 mai 2010

Free fest 2010

Aveti mai jos cateva pareri personale legate de prima zi de Free fest. Din pacate, mi-e practic imposibil sa mai merg si in celelalte zile.

Organizare:

- nu s-au respectat orele de intrare pe scena ale trupelor, s-a intarziat mult cu soundcheck-ul;
- parcare moto pazita, in general securitatea a fost foarte bine pusa la punct;
- cand am ajuns noi (ora 18:30) toate bauturile erau calde fiindca abia bagasera vitrinele frigorifice in priza (am inteles ca nu au avut curent inainte);
- echipamente ok pe scena, sunet foarte bun, proiectii si lumini.

Atmosfera:

- lumea s-a strans incet-incet dar mie una mi-au depasit numeric asteptarile pentru prima zi;
- atmosfera degajata si in general civilizata.

Trupe:

- Fusioncore - si-au facut treaba bine, stilul lor nu este my cup of tea dar overall, a fost o cantare buna pentru ei;
- Blind Spirits - hard rock, si-au luat repede titlul de "mascaricii" festivalului din cauza vocalului;
- C.O.D. - o cantare foarte buna, tribut AC/DC, au adunat lumea in fata scenei pentru ce a urmat. Bravo!
- ZOB - n-au mai cantat (nu stiu ce s-a intamplat);
- Trooper - motivul principal pentru care m-am dus la fest, o cantare de zile mari, public minunat si chef de rock!
- OCS - nu i-am vazut ca am plecat spre Bucuresti.

4 comentarii:

Cristi spunea...

Blind Spirits si COD trupe f slabe f slabe Fusioncore mau impresionat si trooper.

Florin Druga spunea...

tare ciudat a fost ca nu a mai cantat ZOB, nu a dat nimeni nici o explicatie in privinta asta. Per total a fost ok, dar parerile sunt impartite

B.L.K. spunea...

Blind shit aia sunt hard rock exact cand o sa-mi placa mie Iron maiden :)) grow up!

Lenore spunea...

Buh! Nu te lua de Maiden aici la mine ca stricam prietenia :P.

Cu Blind hai sa zicem doar ca-ti accept orice comentariu...