luni, 24 mai 2010

Thank you, thank you, thank you

Cu toate ca n-am reusit deloc sa ma mobilizez astazi sa scriu la disertatie, am avut cateva momente de bucurie si cum eu nu pot sa nu impartasesc si cu blogul/cititorii mei momentele astea, nu scapati nici acu.

Prima pe lista e Sasa care mi-a cumparat o carte pe care o doream demult: The Heroin Diaries: A Year in the Life of a Shattered Rock Star.


Daca n-o sa mai vina un nor vulcanic sau cine stie ce alta calamitate, Sasa ar trebui sa aterizeze pe 4 iunie in Bucuresti. Asa ca probabil pe 5, maxim pe 6 iunie, cartea asta de mai sus o sa intre in posesia mea. Inca de acum un an cand am citit The Dirt mi-am dorit foarte mult sa citesc si cartea lui Nikki Sixx. I'm happy :D.

Apoi, pe lista de multumiri este vara-miu Andrei care mi-a adus azi un d-asta cu nuca. Deci, oficial, papilele mele gustative au orgasm :-)). Nu va mai zic nimic ca probabil deja baliti pe tastatura (nu va pun nici poza ca e grav, plus ca eu ma mai citesc singura din cand in cand...).

Si in ultimul rand, multumirile merg catre yours truly care a avut inspiratia sa isi piteasca prin rucsac vara trecuta pliculete de Ice Coffee la fiecare plecare pe undeva. Urmarea: inca mai gasesc cate unul ratacit si ma bucur la gasirea lui. Ceea ce s-a intamplat si azi...!

In plus, recomandarea muzicala de astazi este Aerosmith - Livin' on the edge (woooa..ce nebunie era acolo!!):




2 comentarii:

Sasa spunea...

oh, eu devin un fel de dealer pentru tine :P

Lenore spunea...

Acum stiu de unde o sa-mi "comand" cadourile de Craciun :-)).