duminică, 9 mai 2010

Inapoi

Joi, dupa ce am iesit de la master, am dat o tura cu Ana pe la Mec in amintirea zilelor din facultate cand stateam pe acolo la inghetate si sporovaieli. Iar mi-am luat Happy Meal, n-am rezistat tentatiei de a imi lua o jucarie, saptamana asta fiind cadou jucarii cu pinguinii din Madagascar. Sunt foarte tari, o sa ii pozez si-i pun pe blog.

Vineri a fost o zi foarte lunga, am muncit la serviciu, am prins maxi-ul la limita, am aterizat de la gara direct in Fiord. M-am intalnit cu foarte multa lume (trebuie sa o mentionez pe Cati care a venit din nou prin Targoviste special pentru concertul Trooper). Imi pare rau ca n-am avut mai mult timp sa stau cu ea la povesti, eu a trebuit sa impart fluturasii cu Free Fest.

Feedbackul oamenilor a fost foarte misto legat de acest festival, am incredere ca o sa vina multa lume la Bucov in perioada 28-30 mai.

De concertul Trooper as avea multe sa va spun, dar o sa incerc sa sumarizez un pic:

- a fost incredibil de aglomerat, Fiordul fiind foarte nepotrivit pentru o astfel de cantare (totusi, singura alternativa la momentul prezent);
- playlist foarte foarte foarte misto pentru mine (Thank you for the music!!): s-a cantat mult din Tepes, 3 coveruri bestiale (Elvis, Iron Maiden, AC/DC);
-cei de la Chrom Dioxid au implinit 25 de ani de activitate asa ca la piesa "Inapoi" Balaurul i-a lasat chitara lui Georgica, el preluand pentru ceva vreme postul vocal (Coiot era si el p-acolo, se agita in jurul tobelor:P);
-lui John i-a picat o lampa pe umar la piesa "Vlad Tepes" si a cantat mai bine de jumatate de piesa cu aceasta lampa pe umar nevazand nimeni ca este incomodat in vreun fel; noi am incercat de multe ori sa ii facem semne barmanului dar acesta a vazut foarte tarziu;
-la "Highway to hell" Popa si Oscar au facut schimb de instrumente :-).

O veste ce ma bucura foarte mult este faptul ca in noiembrie Trooper vor sarbatorii 15 ani in Targoviste, la Casa de Cultura a Sindicatelor si vor relua spectacolul de la lansarea albumului Vlad Tepes. O sa fie un show complet, orchestra, actori, ursitoare. O sa fiu cu siguranta acolo!!!

Ziua de sambata s-a dus cu o viteza fulminanta (nici nu avea cum altfel..) eu facand ochi abia pe la pranz. Seara am mers in "The celt" singurul Irish Pub din Targoviste, deschis de curand. Localul, desi frumos amenajat, nu a reusit sa ma dea pe spate asa ca nu cred ca o sa devina prea curand un loc pe care sa-l frecventam. Tot Fiordul si Mosu' sunt baza.

Am si o recomandare muzicala pentru voi azi:

4 comentarii:

Maria spunea...

iti dai seama cum suna pt un om normal "oscar si laurentiu si au schimbat instrumentele intre ei"?

Lenore spunea...

Esti nebuna :-))). Hugs!

Sasa spunea...

tre sa bifez si eu irish pubul din tgv. sa le incerc berea si sa le dau note...

Lenore spunea...

Au vreo 5-6 tipuri de bere, niciuna la sticla ci numai la draft. Mult prea putine optiuni pentru un Irish Pub...