duminică, 16 mai 2010

For those about to rock

In seara asta am fost la un concert tribut AC/DC in Fire Club. Concertul a fost sustinut de ai mei prieteni C.O.D. si inaintea cantarii a fost o proiectie a DVD-ului "No bull" filmat de AC/DC la Madrid.

Nu mi-a trebuit mult pana sa intru in starea de enforie/entuziasm care inca ma copleseste. Am ascultat principalele hit-uri AC/DC, la piesa "You shook me all night long" baietii au cantat impreuna cu o fata care a participat la concursul din Fire si care i-a placut Bursucului (el a castigat de fapt acest concurs).

A fost o seara faina, exact warm-up party-ul de care aveam nevoie pentru concertul de..azi. 16 mai 2010, o zi istorica pentru rockerii din Romania! Imi tremura degetele pe tastatura cand ma gandesc ca in cateva ore o sa topai si o sa cant cu cei de la AC/DC!!

Horns up!

Un comentariu:

Sasa spunea...

wohooo, pisi, you rock. si mie imi tremura miinile cind ma gindesc ca o sa o boresec la examene

rock on miine \m/