marți, 25 mai 2010

Bad news

RIP Paul Gray (bas, Slipknot)

Nu-s mare fan Slipknot dar i-am apreciat intotdeauna pentru popularitate. Imi plac cateva piese si chiar aseara le-am ascultat (ii ascult ff rar, a fost o simpla coincidenta). Ca sa vad azi de dimineata cand am citit stirile metalice ca basistul a dat coltu si intr-un mod destul de suspect..:-(.

Ce ma scarbeste enorm este cata rautate exista in unii oameni. Din intamplare am citit comentariile la aceasta stire pe site-ul Metalhead. Nu vreau sa reproduc aici nici o balarie scrisa de oamenii aia acolo, dar cata minte sa ai sa te bucuri de moartea unui om? No comment.

In amintirea lui Paul, aveti mai jos clipul de la Psichosocial.Pe Corey Taylor o sa-l vedem la vara cu Stone Sour.



Si o alta stire proasta pentru mine este faptul ca nu ii vom mai vedea pe Mastodon la Sonisphere Bucuresti, ei anuland turneul din vara ce trebuia sa se desfasoare intre 5 iunie si 3 iulie, din cauza problemelor de sanatate ale Bill Kelliher. Uf, Bill, get well soon.

Niciun comentariu: