miercuri, 12 mai 2010

In august migrez spre vest

De ce-mi place mie vara asa de mult? Pe langa caldura, mare (pe care o frecventez cu regularitate vara), inghetata, zile lungi, nopti scurte, haine putine…este perioada festivalurilor!

Daca in alti ani am reusit sa fentez festivalurile din vestul tarii pe diferite motive: ca e departe, ca n-aveam cu cine sa merg sau nu eram asa disperata sa vad formatiile ce cantau, anul asta organizatorii mi-au facut-o. Da grav de tot..

Astfel, in perioada 13-15 august o sa fiu la Sibiu sa vad: Kamelot, Serj Tankian, Sirenia si The Sisters of Mercy (+ inca 2 trupe care inca nu s-au anuntat) si in perioada 26-29 august la Targu Mures la Peninsula sa vad Europe, Korn, The Rasmus si alte trupe. Europe ma entuziasmeaza la maxim, cu Korn-uletii eu neavand prea multe tangente muzicale.

Se anunta o perioada din ce in ce mai nebuna, am intrat intr-un vartej de concerte/festuri din care nu mai vreau sa ies niciodata.

In urmatoarea perioada o sa-mi cumpar inca 2 bilete la concerte (aman de prea mult timp momentul asta): Aerosmith si Ozzy.

Este un an excelent pentru muzica rock in Romania!

3 comentarii:

Sasa spunea...

ia migreaza si tu in iunie cu noi la ac/dc + slash :D

Lenore spunea...

Iti dai seama ca as migra cu cea mai mare placere, dar ce ma fac cu scoala?

Bad timing for me..

Sasa spunea...

de scoala ai timp toata viata. da concerte ???
(ce filozofie de viata aici)