joi, 29 aprilie 2010

AC/DC

A aparut astazi un comunicat privind rearanjarea tribunelor la concertul AC/DC si aparitia unei noi categorii de bilete. Comunicatul (care inteleg ca a fost scris de organizatori si nu de cei de la Metalhead - eu la Metalhead pe site l-am vazut, e posibil sa fie si in alte parti) spune ca tribunele VIP vor fi amplasate in fata scenei, oferind o vizibilitate excelenta.

M-am uitat pe harta disponibila la eventim.ro si se pare ca tribunele astea nu-s chiar in fata scenei ci undeva intre Golden Circle si Normal Circle.

Al naibii de suspect…

Ce nu inteleg eu este cum de a putut sa se gandeasca cineva la amplasarea unor tribune in acest mod?! Oricum ar fi (in fata scenei sau imediat dupa Golden Circle) tribunele vor scadea din vizibilitate celor care si-au luat deja bilet la concert. Mi se pare o magarie fara margini sa faci asa ceva.

Later edit:

Un nou comunicat:

'Reamplasarea tribunelor VIP nu inseamna ca acestea se vor afla in fata categoriei Golden Circle, ci ca vor fi fata in fata cu scena si nu pe lateral, asa cum erau situate pana acum. Din punct de vedere logistic, aceasta solutie este optima pentru ca toti spectatorii sa aiba o vizibilitate cat mai buna. Aceasta schimbare nu afecteaza in niciun fel pozitia sau vizibilitatea categoriei Golden Circle sau Normal Circle.'

Chiar si cu aceasta clarificare, mie tot imi suna al dracu de prost o astfel de idee de a amplasa tribune in mijlocul multimii. Vom trai si vom vedea…

Mie imi pare clar o strategie de a mai scoate niste bani de la fani (multi bani, biletele fiind in jur de 400 RON).

Niciun comentariu: