luni, 17 mai 2010

Let there be rock

Nici nu stiu cu ce sa incep acest post. In ultima zi si jumatate am trecut prin atat de multe trairi ce au legatura cu muzica incat mi-e practic imposibil sa le pun intr-o ordine, singura ordine logica pare cea cronologica..

Concertul cu AC/DC

Deocamdata va spun doar ca a fost magnific. Ieri noapte dupa ce am ajuns acasa, mi-au tremurat genunchii la propriu vreo 2 ore..de emotie! O sa fac o cronica detaliata (sper cat de curand..). Am vazut pozele colegului Miluta pe site-ul Metalhead si sunt absolut superbe, a facut o treaba minunata.

Stirea privind moartea lui Ronnie James Dio

Vazusem de acum 2 zile tot felul de zvonuri privind starea lui de sanatatea, dar speram ca-s doar zvonuri aiurea. Ieri am venit de la concert am vazut ca avea Sasa la status "RIP Ronnie James Dio" moment in care eu crezand ca ea a citit vreun zvon am intrebat-o foarte senina de ce are statusul ala. Stirea am citit-o pe Blabbermouth si m-a lovit drept in cap. Nu puteam sa cred si pace..

Azi dimineata dau drumul la mp3 player cand ies din casa si incepe o piesa ce era pusa pe pauza de vineri..."In loving memory"(Alter Bridge) si canta fix versul ce da titlul piesei. Am incremenit pe loc.

Rest In Peace Ronnie..you will always be remembered..

Stirea cu concertul Iron Maiden din Cluj

Cea mai buna stire pe anul asta pentru mine. Ca un preview, ieri seara am vorbit cu Andrei cand ne-am intors de la AC/DC si am facut o comparatie cu concertul cu Maiden de la Bucuresti (cel mai fain concert la care eu am fost vreodata). Mai mult decat atat, sambata seara vorbeam cu prietenii despre faptul ca eu nu am fost niciodata in Cluj :-)).

15 august 2010, Cluj..I'm soooo gonna be there!

3 comentarii:

waybee spunea...

bre hai:D eu vreau sa si stam oleaca,e frumos rau clujul:D si in august sigur am si eu timp:D

Andrei Vajna II spunea...

Na pai si care era concluzia comparatiei? Sper ca nu ne lasi in suspans....

Lenore spunea...

Pai concluzia a fost ca suntem prea subiectivi cand vine vorba de Iron Maiden si nici o comparatie din asta nu are sens..:-). Up the irons!