duminică, 25 iulie 2010

Weekend moto

Asa cum va aratam in postul anterior, am fost la East European Motor Show la Predeal weekendul asta. Dar pana la cronica de concert, se merita sa fac cateva multumiri si precizari.

Si pentru ca am zis de multumiri, aici am o lista lunga de oameni fara de care weekendul meu motociclistic ar fi fost doar un alt weekend petrecut in Bucuresti.

In ordine cronologica: vreau sa le multumesc Iuliei si lui Cezar pentru drum (care a fost foarte aglomerat si ne-a scos cateva fire albe la toti), pentru coloana sonora asigurata de Pagan's mind, Porcupine Tree si Marillion si nu in ultimul rand, pentru acreditarile pentru festival.

Vreau sa ii multumesc Balaurului pentru food&drink din prima seara care s-au nimerit la fix cand am avut nevoie. In plus, un alt multumesc pentru muzica tuturor Trooper-ilor mai ales ca pentru ei am facut efortul sa ajung de vineri la fest.

Apoi, un mare thank you merge la Sasa care m-a cazat, mi-a dat sa mananc, m-a plimbat..ce sa mai vorbim, a fost gazda perfecta :-). Mai tre sa spal multe vase si sa cotizez in multe sute de Absolut ca sa recompensez Ursu :*.

Ce-a fost fain weekendul asta? Aerul de munte, concertele rock, gratarul, pantalonii mei metal, somnul scurt de fiecare data din mansarda uriasa cu vedere pe toate partile la munti, cutu alb, kurtosul cu nuca, board game-ul la care m-au facut praf a doua oara, bomboanele Heidi cu tiramisu si in final, lipsa internetului (pe care-l aveam la dispozitie dar de care a avut grija Sasa sa ma tina departe).

Urmeaza si cronica de concert. Stay tuned!

Un comentariu:

Sasa spunea...

sa le multumesti iuliei si lui cezar si din partea mea :D tre sa ajung si eu sa beau berea aia cu ei.