sâmbătă, 10 iulie 2010

Alive and kicking

Ieri, datorita mutarii biroului, m-am trezit in mijlocul zilei libera si fara nici un plan. Ce senzatie ciudata, sa fie vineri la pranz si eu sa nu fiu la munca.

"Problema" s-a rezolvat repede fiindca m-am dus pe la Sasa sa asist la procesul de colorare al suvitei ei in verde. A fost pretty funny.

Azi noapte am visat frumos si am dormit vreo 10 ore, ce bine e in weekend. Mi-a fost lene sa mai bat drumul pana la Targoviste asa ca tre sa-mi ocup timpul cumva prin orasul prafuit si mohorat. Vara asta e ciudata..

Mai e un pic pana la East European Motor Show unde sper sa ajung si eu. Trupele de pe afis sunt: Trooper, Cargo, Antract, 9.7 Richter, Tiarra, True mind, Black Jack, Silver Bullet, Up to eleven, Inopia, R.U.S.T., Voodoo, Sanctuar, Dirty Shirt. Meet you there!

Niciun comentariu: