duminică, 18 iulie 2010

Let's rock

Ieri am fost la prima proba de inregistrari pentru emisiunea de la radio. Pe cat de multe aveam in minte cand am ajuns acolo, pe atatea le-am uitat cand m-am vazut pusa in fata microfonului.

A fost groaznic de ciudat si pana la urma mi-am facut un text si m-am pus pe citit. E GREU!!! Ah si era destul de aiurea si sa ma abtin sa nu rad mai tot timpul :-)). N-o sa fac in viata mea un live!

Marius a fost multumit de rezultatul final inainte de a-l mixa dar eu inca am dubii privind calitatea partilor pe care le-am tras. O sa incerc sa fac ceva exercitii p-acasa (sa vorbesc la pereti..) si o sa vedem ce mai mesterim saptamana viitoare sau peste 2 saptamani.

In alta ordine de idei, se apropie cu pasi repezi perioada festivalurilor alea multe pe care vreau sa le bifez. Programul de bataie este urmatorul:

23 - 24 iulie - East European Motor Show la Predeal
7 - 9 august - OST Mountain Fest la Busteni
13 - 14 august - Artmania la Sibiu
15 august - Iron Maiden La Cluj
27 - 29 august - cLoverFest la Muscel

Fingers crossed & c'ya all there!

Niciun comentariu: