miercuri, 21 iulie 2010

Thalia

Ieri m-am intalnit cu niste prietene bune si la propunerea uneia dintre ele am mers sa sporovaim la Restaurantul Thalia. Nu o sa va spun acum ce am sporovait noi timp de mai bine de 3 ore, in schimb o sa va recomand acest restaurant care a fost o surpriza placuta pentru mine.

Restaurantul Thalia se afla pe Str. Sevastopol nr. 8, peste drum de McDonald's-ul de pe Buzesti. Servirea a fost prompta, vinul casei bun bun si mancarea divina (btw, a venit si foarte repede). Cu ce ne-am desfatat noi: quesadilla, paste, salata de vinete si placinta cu branza dulce si stafide. Toate si-au meritat cu prisosinta banii, bani care nu au fost multi deloc (preturile sunt normale, mai ales avand in vedere zona in care se afla restaurantul).

Ma bucur ca in sfarsit pot sa laud si eu un restaurant din Bucuresti si mai mult, pot sa il recomand fara sa am emotii.

Niciun comentariu: