sâmbătă, 10 iulie 2010

Shopping

Nu stiu daca am mai scris pana acum pe blog de aceasta pasiune a mea (totusi cred ca nu) dar trebuie sa recunosc public ca sunt oarecum dependenta de cumparaturi. Cel mai mult imi place sa-mi iau haine, la capitolul pantofi eu nefiind foarte pretentioasa.

Stiu ca arunc o groaza de bani pe fereastra, ca deja am o reala problema cu depozitarea, ca uneori imi iau haine si nu le port niciodata dar asa sunt eu. In ultima vreme m-am autoeducat oarecum sa ma duc la cumparaturi doar cand am nevoie de ceva anume si sa nu ma duc aiurea sa window shop (e drept ca nici timpul nu-mi permite sa mai umblu).

Azi am reusit sa ajung in noua locatie unde s-a mutat magazinul Black Widow si am avut noroc ca am gasit acolo pantalonii care-i vroiam de multa vreme. Sunt foarte mandra de noua achizitie (poza e de pe site-ul magazinului):


Sunt rock, imi vin ca turnati si abia astept urmatorul concert sa ii imbrac. O sa trebuiasca sa ii scurtez un pic dar eu asa patesc cu toti pantalonii..

In final, va recomand cu caldura magazinul Black Widow de la care eu mi-am mai luat un corset acu ceva vreme (si este in continuare intr-o stare foarte buna!).

Niciun comentariu: