sâmbătă, 3 aprilie 2010

2 days of rock'n'roll

M-am gandit sa fac 2 posturi despre ultimele zile petrecute in Bucuresti, Buzau, Campina si Targoviste. Intentionez sa las partea cu cronicile de concert pentru maine si azi sa scriu partea de "distractie".

Joi de dimineata cand m-am trezit (pe la 10 :D) am constatat ca fix in ziua in care aveam si eu nevoie de serviciile RATB, acestia o pusesera de o mica greva. Prin urmare, a trebuit sa ma car cu ditamai bagajul dupa mine pana la metrou si de la metrou la Colegiul National Mihai Viteazul. Acolo a fost primul stop al zilei, vizita mea fiind datorata cantarii trupei C.O.D., vechi prieteni de-ai mei. Acestia au cantat pentru elevii de liceu, colegi ai chitaristului lor Victor.

In deschidere a fost o trupa de liceeni (cred ca era trupa liceului sau ceva de genul asta) la care eu am admirat foarte mult bucuria lor de a canta. Aveau o exuberanta specifica varstei si desi nu se pricepeau foarte bine, au reusit sa se aleaga cu multe aplauze din partea colegilor si profesorilor din sala.

Baietii de la C.O.D. s-au axat pe cover-uri AC/DC, facand repetitia cu aceasta cantare pentru viitoarele lor concerte ce se vor un tribut adus australienilor. Legat de viitoarele concerte, o sa stau de vorba cu ei cat de curand si o sa pot sa va povestesc mai multe detalii (intr-un interviu cel mai probabil).

Dupa ce s-a terminat cantarea am fost sa mancam la Cuptorul cu lemne. Ne-am luat pizza care a fost bunaaaaa (eram lihnite), servirea a fost ok si mancarea a venit nesperat de repede. Recomand, daca sunteti amatori de pizza si sunteti in zona. Preturile sunt la nivel de Bucuresti (adica mari, in comparatie cu provincia).

Mai aveam o ora si un pic pana la ora stabilita pentru plecarea spre Buzau si noi trebuia sa ajungem pana la Adi sa luam un bon pentru promotia de la Mol (pret special 31 ron pentru 20 de beri Tuborg la 0,5 l!). Noroc cu metrou ca altfel nu mai ajungeam niciodata la timp...

Spre B(l)uzau am plecat in jur de 5 si un sfert, drumul a fost aglomerat, multe tiruri & shit dar ne-am descurcat si am ajuns destul de repede, la fix cat sa inceapa baietii probele de sunet. Mi-a placut mult clubul T'essence, dar de asta o sa va povestesc mai multe in cronica de concert. Preturile de bun simt (yeah!), oamenii super amabili, am primit si popcorn for free..

Dupa concert am ajuns la benzinarie sa ne luam berile. Prima intrebare a domnului de la tejghea a fost "ce doriti la promotie, bere sau Granini?", noi muream de ras pe acolo. Era 12 noaptea, eram in benzinarie la Buzau si el credea ca am venit sa luam Granini? :)))

Dupa care ne zice, ok beri, da aveti naveta? Noi eram ceva de genu "wtf? trebuia sa umblam cu lada de sticle dupa noi?". In fine, mai cotizam cu 12 ron pe langa cei 31 si ne luam berile dupa care mergem dupa baietii de la Incipient la iesirea din oras (ei plecasera spre casa) si le facem cate o bucurie (le dam cate o bere, ce credeati? :P). Incheiem seara in compania berilor si a povestilor intre fete.

A doua zi ne trezim greu, ne strangem bagajele si berile (:P), facem o vizita rudelor Iuliei dupa care ne hotaram sa si mancam ceva inainte sa o luam la drum iar. Ne oprim in Aurora Shopping Mall, scapam la New Yorker si ne uitam la haine, fetele isi cumpara bratari si tre sa ne alegem un loc sa mancam. Nu am apucat sa vizitam tot mall-ul dar noi am dat doar de un restaurant chinezesc si o shaormarie. Shaorma n-are nici un fun la pranz asa ca zicem pas si mergem spre T'essence Pub unde vazusem noi cu o seara inainte ca au si mancare.

Pub-ul era inchis, tristete mare, dar pana la urma vedem ca tot acolo exista si un restaurant care se numeste tot T'essence. Ezitam sa intram, langa usa fiind o placuta pe care scria "Accesul se face numai pe baza de legitimatie". Ne facem curaj, intram, oamenii sunt foarte draguti si ne primesc sa luam loc.

Nu exagerez cand spun ca restaurantul arata ca unul de 5 stele. La masa de langa noi sunt niste barbati care fumeaza trabuc. Noi deja ne gandeam ca deschidem meniul si plecam...

Surpriza insa, preturile sunt normale. Meniul foarte stufos include preparate din mai multe tari. Fiind pe fuga, n-aveam timp sa studiem mult meniul si ne decidem la paste si lasagna. Si la desert ne luam un tiramisu. Mancarea este delicioasa, primim si bruschette din partea casei, servirea ireprosabila, atmosfera de nota 20 (classy, muzica de pian in fundal).

Festin culinar si al tuturor simturilor este prea putin spus pentru ora si jumatate petrecuta acolo. Transmitem complimente bucatarului, lasam bacsis 12 ron (nota fiind de 58 ron) si revenim la realitate...

Din nou pe drum, mergem in directia Ploiesti, cu destinatia Campina. Drumul decurge fara incidente si ajungem in jur de ora 6. In scurt timp isi fac aparitia mai multi prieteni din Targoviste care au venit special pentru concert. O sa fim gasca mare la concert! :D

Clubul Live este situat in incinta Casei tineretului din Campina si desi este personalizat (chitari pe pereti) isi pastreaza aerul comunist. Inteleg ca clubul exista in actuala locatie din 2002 si gazduieste concerte in general in serile de vineri. La bar nu se vand bauturi de la Cola, asa ca mi se ofera Cuba Libre cu Pepsi. Desi in general nu-s fan bauturi carbogazoase, imi place romul in combinatie cu Cola, cu Pepsi fiind o combinatie mai putin fericita...

Concertul se termina in jur de 11 si un pic, la 11 jumate deja suntem pe drum spre Targoviste. Adi calca acceleratia cu incredere si noi abia ne tinem dupa el cu Corsaru. Scoatem un timp record, zburam efectiv pana in oras.

Ramanem in Smile Pub (la Valahia) unde este seara de karaoke. Beau repede o bere dupa care plec in Mosu' sa ma mai vad cu niste oameni. Oboseala isi spune cuvantul si la 2 imi fac drum spre casa...

Cum nu mai fusesem conectata la cizilizatie (aka net) de 2 zile, intru sa-mi verific posta si sa dau o tura nocturna pe bloguri. Prima stire buna pentru mine este faptul ca mi-am regasit numele printre castigatorii concursului organizat de Maximum Rock:

http://www.promusicprod.ro/maximumrock/pages/concurs/Noi_iti_platim_biletul_pentru_concertele_Haggard_.php

Asta da stire buna, imi iau banutii inapoi si o sa ii pot investi in alte concerte (probabil in Aerosmith).

A doua stire buna vine din partea celor de la Artmania care au anuntat prezenta celor de la Kamelot la festivalul din acest an. In vara nu mai am nici o scuza sa lipsesc si o sa ajung in sfarsit la Sibiu.

M-a prins ora 3 si jumatate in fata calculatorului, zambind fericita si cu gandul la urmatoarele concerte. Vineri o sa ma reintorc in Targoviste pentru a ii vedea pe cei de la Domination (http://www.myspace.com/dominationromania) in actiune.

Over and out,
Anca

Niciun comentariu: