miercuri, 14 aprilie 2010

Jurnal de turneu - Trooper in Brasov si Fagaras

“Tot pe drum, aici, acum
Oricand, oriunde..”

La o saptamana dupa escapada Buzau-Campina am facut pe dracu in patru sa imi mai iau o zi libera ca sa ii pot insotii pe prietenii mei de la Trooper in Brasov si Fagaras. Asa cum stiam deja, urmau sa fie 2 concerte speciale: in Brasov nu au mai avut un concert de mai bine de un an iar in Fagaras nu mai avusese loc nici un concert Trooper niciodata.

La Brasov am ajuns sambata dup-amiaza si la club se puneau la punct ultimele detalii pentru cantare. Acest concert a fost unu special pentru mine, cu aceasta ocazie l-am cunoscut pe Razvan, un fan Trooper cu state vechi, pe care il stiu de pe forumul formatiei.

A fost multa lume in Brasov. Clubul Crossroads nu prea m-a incantat, mai ales ca au tinut sa impuna pe langa bilet o consumatie obligatorie de 13 RON de persoana. De ce 13? Habar n-am, dar mi se pare de prost gust asa ceva. Oricum daca iesi in club la un concert o sa iti iei cel putin 2 beri...dar nu trebuie sa iti impuna cineva chestia asta.

"Scena" a fost cu vizibilitate redusa asa ca am fost nevoita sa ma duc pana in fata. Au fost ceva probleme cu sunetul dar s-au mai remediat in timpul concertului. Playlistul a fost asemanator cu cel de la Buzau/Campina, un moment deosebit in concert fiind cel in care Trooper au cantat "Ultima noapte a condamnatului la moarte". Concertul s-a terminat in jurul orei 10 cu un cover AC/DC, noi trebuia sa ajungem la Fagaras in aceeasi seara.

Pe drum nimic notabil, a plouat torential. Am ajuns direct in club (Cover Club pe numele lui) unde era karaoke night. Ne-a placut la nebunie din prima locatia si oamenii foarte prietenosi care ne-au intampinat acolo. Era o atmosfera foarte placuta, oamenii cantau frumos si deja ne gandeam cu jind la seara urmatoare.

Tarziu in noapte ne-am indreptat spre cabana de la poalele muntilor unde am fost cazati timp de 2 nopti. Oboseala ne-a rapus repede pe toti.

A doua zi Raluca, Alin si fratele lui au venit sa facem un gratar si sa povestim inainte sa mergem la club. A fost o zi faina, timpul a zburat si a venit seara si momentul cand ne-am reintors in Cover Club.

Locul este superb amenajat, cu mult bun gust, scena este scena si nu podeaua clubului, preturile sunt mai mult decat decente si personalul foarte amabil. Ah si cafeaua e geniala :D.

Din pacate publicul nu a fost prea numeros. Greu cu concertele in orasele mici, duminica si pe ploaie. O combinatie destul de nefericita dar nu indeajuns incat sa ne strice buna dispozitie. Inceputul concertului a fost in forta dar publicul s-a incalzit destul de greu. Baietii au facut si un cover Whitesnake care pe mine m-a bucurat mult. Baietii au cantat piese de pe toate albumele Trooper: Doar a mea, Cum vreau eu, Vlad Tepes, Solii turci, Strigat, Tari ca muntii etc. La bis au fost "Highway to hell" si "You shook me all night long" in asteptarea concertului din 16 mai.

Dupa concert ne-am impartit in doua, o parte au luat-o spre casa si o parte au mai ramas o noapte. Nu imi pare rau ca am ramas, a doua zi mergand cu prietenii nostrii de-ai locului la Cetatea Fagaras care este absolut superba.

Sper din tot sufletul ca Trooper sa se reintoarca in Fagaras cat de curand, locul acele fiind unul deosebit de cald si primitor.

Pana data viitoare, hai cu rocku'!

Niciun comentariu: