marți, 27 aprilie 2010

Chestii

E cam incerta treaba cu marea din weekend si urasc situatia asta. Sper sa se aranjeze cat de curand ca altfel o sa stau acasa si n-o sa fie prea placut..

Mi-am luat abonament la Artmania asa ca anul asta nu mai scap de vizitat Sibiul. Abia astept!

Se apropie concertul cu AC/DC, o sa fie un concert uriasss :D.

E bestial albumul lui Slash. Recomandare calduroasa daca nu l-ati ascultat deja. Piesa mea preferata este Starlight, pe care canta si Myles Kennedy (vocalul de la Alter Bridge).

Am fost duminica la concertul caritabil pentru Radu, a fost trist ca nu a fost public. E pacat ca nici macar la ocazii de-astea rockerii nu binevoiesc sa iasa din casa...Am vazut 3 trupe (dup-aia am plecat la Eric Martin), dintre care 2 le mai vazusem. Mi-au placut Silver Bullet, sper sa ii mai prind in concert.

Niciun comentariu: