joi, 29 aprilie 2010

29

Lucrurile s-au arajat pana la urma. Maine plecam la mare si sunt destul de entuziasmata de chestia asta (macar ca mai sar o zi de munca si tot e bine). Bagaje din nou…

Daca va sun si fac bascalie de voi sa stiti ca pur si simplu imi pare rau ca sunteti niste nefericiti ai sortii care va omorati weekendurile stand acasa. Mai ales weekendurile sarbatoresti…

Imi iau jucaria cu mine asa ca urmatorul post sper sa-l scriu intre niste beri si niste concerte. Sper sa nu ma apuce nebuneala si sa scriu prostii (macar v-am avertizat).

Sustin si promovez FREE FEST, dupa cum ati observat deja, este un festival in care s-a investit mult suflet si sper sa iasa bine. Este un fel de urmas al Motorrockului, se va tine la Bucov in acelasi parc unde se organiza si Motorrock, o sa fie o desfasurare mare de forte.

O sa fie muzica rock si electro la greu, spatii special amenajate si parade moto, bere si concursuri. Va asteptam in numar cat mai mare, eu o sa fiu acolo sigur cel putin in prima zi (28 mai).

Iulia & Cezar au lucrat la noul site www.trooper.ro, mie imi place cum a iesit si sper sa fie update-at constant cu stiri si alte “goodies”. Vedeti acolo o lista cu toate concertele Trooper din luna mai, eu o sa fiu prezenta la 2 dintre ele (7 mai Targoviste si 28 mai Free Fest).

Un comentariu:

Sasa spunea...

sa ma suni pe mineeeee, sa faci misto de mine ca stau acasa si invat de 1 maaaaaai :D