miercuri, 21 aprilie 2010

Ce mi-a bucurat sufletul in ultima vreme

Concertul cu Haggard a fost priceless. Trebuie bis cat de curand posibil.

Intalnirile cu Sasa, Mona & other friends de-ai lor in The Place. I heart The Place :-)). I heart ciocolata calda din The Place.

Obsesia pentru Alter Bridge. Ah btw, help help. Vreau sa-mi iau un tricou cu Alter Bridge si nu am gasit pe nicaieri. Nu as vrea sa-mi imprim singura unul ca nu am incredere ca o sa iasa bine. Asa ca pleaseeeee help cu tips & tricks legate de cum sa fac rost de un tricou cu astia. Daca e oficial merchandise cu atat mai bine..:-).

Cele multe Cuba libre pe care le-am baut la concertele Trooper din turneul asta. Cel din Fagaras avea gust de esenta de rom pentru prajituri :-)).

Mirosul de scortisoara care m-a atras ca un magnet azi. Yum-yum :D

Pufosul. Pufosul este un cutu care a aparut acu vreo doua saptamani in curtea unei case pe langa care trec in fiecare zi. Banuiesc ca este un pui de ciobanesc caucazian, este mic si jucaus. Este imposibil sa treci pe langa curtea in care se afla si sa nu te uiti la el si sa zambesti.

Niciun comentariu: