duminică, 19 decembrie 2010

Netul vietii

Daca este ceva care ma frustreaza maxim in viata asta, atunci e atunci cand nu imi merge internetul acasa. Se lasa cu injurat pe toata firma datatoare de net, pe mortii si viitorii lor copii..

De miercuri seara idiotii de la Ilink m-au lasat iar fara net. Deci chiar nu ma intereseaza de ce le-a murit, sa puna mana sa-l repare. Eu le-am platit in avans pentru niste servicii pe care sunt obligati sa le furnizeze.

Pentru ca am nevoie de net, am rugat pe cineva sa-mi aduca de acasa modemul de Vodafone (nu stiu de ce il lasasem acasa..) si am cotizat la astia pentru un pic de net.

Ce am facut in ultimele 3 zile ? Am muncit la greu la job, am ajuns acasa si m-am enervat ca nu mergea dracia, am ascultat muzica si am terminat 3 carti. Tommyland-ul lui Tommy Lee m-a entuziasmat cel mai mult, nici nu avea cum sa fie altfel.

Apoi, stand asa si contempland la nemurirea universului, m-am gandit iar la toate chestiile din viata mea pe care le am in ordine si la cele pe care consider eu ca nu le am in ordine. Si mi-am pus deja niste dorinte pentru anul 2011. Prima si cea mai importanta este faptul ca vreau sa imi iau un apartament al meu.

Afara e soare si eu azi trebuie sa fac o groaza de drumuri, diseara ma duc la concert Incipient & Idol in club Watt si o sa fac si poze (Yay!).

Obsesia muzicala de zilele astea este “O viata este prea mult” a prietenilor de la Trooper si totul doar pentru versul “a mai trecut o zi departe esti mereu, cat de mult mi-e dor s-aud un gand al tau..”.

*postul asta a fost scris ieri, o sa mai scriu si azi unul despre cum am dat cu modemul de Vodafone de toti peretii..

2 comentarii:

Anonim spunea...

Vesnica problema cu netu din pacate :(
Iti pumnii pt achizitionarea unui apartament (asta imi doresc si eu, dar e cam greu de realizat :( ):*
Symo

Anonim spunea...

Stiu cum e, cos. Stau acum cu un Stick de O2 si am la net fenomenala viteza de 60 kbps. Imi aduce aminte de vremurile cand stateam pe dial-up. Abia astept sa vina fima cu netul. M-am inscris la ei pentru abonament acum o luna si urmeaza sa vina abia saptamana viitoare, bine-nteles in intervalul de timp cat eu sunt la servici...Si eu injuram firmele din Romania ca le ia 1-2 sapt sa puna netul...
DD