marți, 7 decembrie 2010

Mi-e bine

Anul asta mosu’ mi-a adus ceva frumos (trebuie mentionat ca eu sunt propriul meu mos, pentru ca deocamdata nu exista altul :P). Mai exact, mi-am luat Mr. Big – Back to Budokan editia speciala cu 2 CD-uri si 2 DVD-uri. Abia astept sa il vad :D. Mi s-a pus pata sa mi-l iau dupa concertul lui Paul Gilbert care mi-a placut enorm – dar asta stiati deja daca ati citit cronica.

Ce mi-a mai adus mosul? A lasat-o pe Sasa in tara timp de vreo luna ceea ce e o veste buna pentru mine. O sa ne vedem mai des, o sa iesim la suc, o sa facem planul de bataie pentru excursia mea scotiana din februarie :D.

Azi am iesit cu fetele in Thalia si a fost o seara super! Imi fac bine astfel de iesiri, plus ca mai schimb mediul concertistic si cu altceva.

Maine urmeaza Steve Vai, ma entuziasmeaza la maxim acest concert mai ales dupa experienta fericita de la Paul Gilbert. O sa ma duc cu Dreampoet si sper sa avem parte de o vedere perfecta spre scena. O sa avem ocazia sa urmarim si niste muzicieni romani pe scena cu Vai, dintre care ii amintesc pe Adi Ciuplea (Vita de vie) la bass si Fernando Draganici (Krypton) la tobe. Btw de Vai, Liviu o sa dea bere fiindca din cauza mea a castigat bilet :D. Sunt o valoare la casa omului :P.

Poimaine e joi deci dupa cum ma stiti, zi de facut bagaje. Weekendul asta am in program un drum la Targoviste si unul la Brasov la concertul Idol & Trooper. Ma astept sa fac multe poze, atat la concert cat si prin oras. Poate am noroc si dau si cu nasucul de ceva zapada.. :-). Cu ocazia asta o sa ma intalnesc cu Razvan si ceilalti membri ai fanclubului Iron Maiden, deci un motiv in plus de bucurie.

In plus, cei de la Black Widow o sa urce la ei pe site cateva poze de-ale mele (si ale lui Liviu) de la lansarea Trooper “15” din Bucuresti.

Deci, dupa cum vedeti, mi-e bine.

Niciun comentariu: