duminică, 26 decembrie 2010

Anul de gratie 2010

Si-acum sa vedem ce s-a intamplat demn de mentionat in anul 2010:

- m-am tatuat (din nou) prin ianuarie, inca le iubesc pe amandoua :D

- am scris pe blog aproape 300 de postari

- mi-am luat-o pe Blackie cu care o sa fac poze frumoase la concerte (si nu numai)

- am terminat cu masterul, deci gata cu scoala forever..:-)

- am fost la muuuulte (vedeti in postul anterior) concerte

- i-am vazut pe Big Four live (inca mi se pare ireal ce s-a intamplat!!!)

- am citit multe carti interesante

- s-a terminat cu Undergroundul *asta e cea mai trista chestie*

- am promovat la job (+ c-am luat bonus)

- am tras vreo 7 emisiuni la Radio Coyotul care s-au auzit in online prin vara

- m-am si plimbat ceva (totusi, n-am iesit din tara): Constanta, Ploiesti, Buzau, Campina, Brasov, Predeal, Busteni, Fagaras, Sibiu, Cluj

- am postat mult mai mult pe Let's rock, mi-am facut niste legaturi cu organizatorii de concerte, am cunoscut multe trupe, sustinem undergroundul in continuare!

- mi-am luat bilet de avion sa plec in Scotia in februarie 2011

- am cunoscut multi oameni noi si interesanti, dintre care sunt cativa care mi-s foarte dragi (am devenit prieteni buni in scurt timp)

In final, va multumesc ca m-ati suportat inca un an, ca m-ati citit, ca m-ati sustinut si m-ati criticat. Sper sa pot sa ma implic la fel de mult in anul 2011, atat in scrisul pe blog, cat si in mers la concerte si alte cele.

Hai cu rocku'!

Niciun comentariu: