marți, 7 decembrie 2010

Leapsa de marti seara

De la Cris:

Principala trasatura a caracterului meu: imi place sa cred ca ma duce capu' (la prostii :P)

Calitatea pe care o prefer la un barbat: Ar fi de preferat sa il duca si pe el capu' (la aceleasi prostii)

Calitatea pe care o prefer la o femeie: Sa nu o duca capu' la prostiile pe care le gandeste barbatul meu.

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Faptul ca exista?

Principalul meu defect: Muncesc prea mult si intr-o directie nu stiu cat de fericita.

Ocupatia mea preferata: Rock concerts.

Visul meu de fericire: Sa plec in turneu cu Iron Maiden?

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Sa pateasca ceva cineva drag.

Ce-ati vrea sa fiti? As vrea sa fiu propria mea sefa.

Tara în care-as vrea sa traiesc: UK, Austria, Germania.

Culoarea preferata: Verde.

Floarea preferata: Lacramioara.

Pasarea preferata: N-am.

Prozatorii mei preferati: J.D. Salinger, Stephen King.

Poetii mei preferati: N-am, dar as putea sa va zic niste muzicieni de scriu versuri destul de bune..

Eroul meu preferat: Batman?

Eroina mea preferata: N-am.

Compozitorii preferati: Prea multi.

Pictorii preferati: Da Vinci.

Eroii din viata reala: Parintii.

Eroinele din istorie: Jeanne D'Arc.

Bautura si mancarea preferate: Rom & tequilla, italiana.

Numele preferat: Doamne cine a facut testul asta?

Ce detest cel mai mult: Prostia si indiferenta.

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Nu mi-a placut de turci. Pe bune ca erau naspa..

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: Nu ma pasioneaza.

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: Talent muzical.

Cum as vrea sa mor: N-as vrea.

Starea de spirit actuala: Mi-e bine (scrisa in postul anterior).

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: Too much booze :D.

Deviza mea: Rock'n'roll all night!

Merge la Lucia si Sasa.

Niciun comentariu: