luni, 15 martie 2010

Quickies (IV)

Mi-am luat doape de urechi pentru AC/DC. Ca sa nu raman fara urechi si sa pot sa ajung s-ascult muzici si la Sonisphere.

In weekend imi vine jucaria de acasa. Ai mei sunt pur si simplu adorabili, le-am zis ca vreau jucarie si mi-au luat de iepure (in avans). In schimb, tre sa-i cumpar sor-mii bilet la Sonisphere :-).

N-am mai reusit sa termin nici una dintre cartile pe care le-am inceput (m-am lenevit la citit).

A gasit sor-mea vreo 3 strumfi la Kinder. Eu, evident, nici unul :-(. In postul viitor va arat ce mi-a picat la Happy Meal, e din seria cu Scooby Doo :D.

3 comentarii:

Andrei Vajna II spunea...

Esti lame cu dopurile alea.

De unde le-ai luat?

Lenore spunea...

Din hypermarket, da na, o sa stau in fata de tot si tre sa auda ceva si aia din spate. Presimt ca o sa fie rupere la urechi :P.

Andrei Vajna II spunea...

Da, daca se aude prost.