miercuri, 17 martie 2010

Primavara mea

Ma trezesc in timp ce-mi bat razele soarelui in ochi. E bine si caldura paturii ma face sa-mi doresc sa nu fie nevoie sa ma ridic…Una dintre cele mai mari placeri ale mele este sa ma trezesc fara taraitul enervant al telefonului si sa mai pot sa lenevesc macar jumatate de ora pana sa iau viata in piept..

Miroase a mere si nasucul meu o ia razna, oare face cineva placinte la prima ora a diminetii? Nici gand, sunt singura acasa si n-are cine sa-mi faca bucurii de-astea. Totusi, este o senzatie placuta.

Imi amintesc ca seara trecuta am lasat jumatate de mar pe birou, a batut soarele pe el si acum si-a raspandit mirosul dulceag in toata camera.

Ma ridic lenes, deschid fereastra si aerul racoros ma izbeste in fata. Este lumina, este aer proaspat si viata-mi pulseaza in vene. Imi aduc aminte de conversatia de aseara cu el si zambesc optimist.

Bine ai venit, primavara!

Niciun comentariu: