duminică, 28 martie 2010

One last breath

Numai 3 zile de munca saptamana asta, this keeps me goin' on. Mi s-a luat rau de munca in ultima vreme...

Mi-a picat in sfarsit un strumf la Kinder (yay!) si in plus, un soarece cute care joaca hockey.

M-am indragostit grav de tot de Alter Bridge :-).

Am dormit muuult ieri. Batteries charged..for fun!

Mi-a trecut prin cap ideea de a scrie un post despre fanii mei. In ultima vreme mi-am facut cativa si ce ma uimeste cel mai tare e faptul ca n-am miscat nimic pentru a ii impresiona in vreun fel. To like someone by default.. it's a bit weird :-)).

A iesit albumul nou de la Poets of the fall, am ascultat printre picaturi si e bun (adica trebuie aprofundat).

Tre sa vad cum fac sa-mi iau bilet la Mozart Rocks si la Aerosmith. Sa-mi tineti pumnii, poate mai primesc ceva de iepuras :D.

"One last breath" este o piesa de la Creed, cunoscuta si ca "Six feet from the edge" (thanks Waybee). Este recomandarea mea muzicala de astazi pentru voi!

Niciun comentariu: