vineri, 26 februarie 2010

Strumfu'

Am vazut de curand reclama la noile oua Kinder cu strumfii pe post de surprize si azi am zis sa-mi incerc si eu norocul. Chiar sunt fan strumfi de cand eram mica si vroiam unul cu ardoare. M-am mai facut cu cateva figurine din Ice Age ca isi tot cumpara sor-mea si avea dubluri si sunt chiar dragute :-)).

Zis si facut, imi cumpar un ou d-ala. Cand il desfac ce sa vad? O chestie verde, nici urma de strumful meu albastru...

E un pic cute, ca are privirea blanda si urechiusele roz, dar tot nu mi-a trecut supararea pe el...asa ca-l pun aici sa radeti si voi de el:

7 comentarii:

Sasa spunea...

femeee, una din noi are probleme de vedere. chestia aia nu e verde (sau cel putin eu nu o vad verde)

Lenore spunea...

E foarte verde. Nu a iesit in poza, care e facuta cu telefonul meu de pitzi :P.

Christine. spunea...

Bai anca, mie crocodilu tau imi seamana cu un hipopotam :|

logical spunea...

vai ce-am ras cand am vazut poza... :d

Sasa spunea...

da. eu cred ca crocodilul tau verde e de fapt un hipopotam roz da nu vrei tu sa recunosti :D

Christine. spunea...

Nu, ba, eu cred ca vrea sa se dea badass ca ea are cocodil si noi nu:))

Lenore spunea...

Stati numai sa vedeti ce mai am..din aceiasi serie!