marți, 23 februarie 2010

Genii muzicale (ep.6): Zakk Wylde


Am ascultat mult Black Label Society in ultima vreme. Nu stiu din ce motiv, s-a potrivit foarte bine cu starea mea de spirit de zilele astea...

Cei mai multi dintre voi il stiti probabil pe Zakk in calitatea sa de chitarist pentru Ozzy Osbourne. A cantat cu Ozzy timp de 20 de ani si pe mine m-a socat foarte mult cand am aflat ca si-au incheiat colaborarea anul trecut. Acum vreo 2-3 ani umbla un zvon ca va veni Ozzy in Romania. Ar fi fost ideal sa bifez 2 dintr-o lovitura, Ozzy si Zakk, dar n-a fost sa fie.

Pe langa albumele trase cu Ozzy, Zakk are albumele lui si trupa (Black Label Society) de care ziceam mai sus ca mi-a incantat urechiile zilele astea. Book of shadows este unul dintre albumele mele preferate all time, momentul cand l-am descoperit fiind unul destul de trist si astfel, a fost fix pe sufletul meu la momentul respectiv. Acum, dupa cativa ani buni de ascultat albumul asta, imi aduce aminte de momentele petrecute in compania prietenilor si de Under.

Si-acu, o melodie cu dedicatie (pentru Waybee evident :P):



Zakk are un timbru vocal unic, ori iti place ori il urasti, in between nu prea merge. Albumele cu Black Label Society ne-au fost coloana sonora la atatea excursii la munte, chefuri si momente de hangover (sunt fan Hangover Music Vol. VI, nu v-ati prins pana acu?) incat sunt un adevarat trademark al gastii noastre. Melodia pe care s-a dansat cel mai des la bara in Under? Fire it up!

Mi-este foarte greu sa fac un top al albumelor preferate de la BLS dar cu siguranta sfanta treime este formata din The blessed Hellride, Mafia si Hangoveru'.

Nu as vrea sa termin acest post fara sa amintesc macar (daca nu am timp sa povestesc de toate..) de chitarile customizate special pentru Zakk cu "bulls eye", de prietenia lui cu Dimebag Darrell (RIP), de faptul ca a fost indeajuns de nebun incat sa-si numeasca formatia dupa un fel de whisky, de faptul ca a cantat si cu Derek Sherinian...

Death before dishonor!

Un comentariu:

Autumn spunea...

E genial tipul, eu una ador piesa Farewell Ballad.