marți, 9 februarie 2010

The human equation

Azi si ieri noapte (adica tot azi :P) am patit cele mai misto chestii legate de utilizarea minunatului Facebook. Am vazut eu ca una dintre prietenele mele il are la friends pe Arjen Lucassen si i-am dat si eu add din admiratie. Culmea, omul mi-a trimis un mesaj inapoi (moment in care eu era sa pic de pe scaun) in care se scuza ca a atins nu stiu ce limita a numarului de prieteni si nu ma poate adauga decat daca mai "dispar" din prietenii lui.

Evident, eu i-am scris inapoi sa ii zic ca e nu e nici o problema si ca oricum m-am inscris pe pagina trupei Ayreon la fani. Mare mi-a fost mirarea azi cand m-am mai trezit cu inca un mesaj de la el, sa-mi multumeasca ca am inteles situatia...Eram eu azi la job foarte zen "nu pot sa cred ca imi dau mesaje pe Facebook cu un nene absolut genial si parca nici nu-mi mai tremura genunchii". O sa incerc sa ii mai dau un mesaj in cateva zile, poate ne imprietenim si fac un interviu on-line cu el pentru Letsrock.ro (deja am facut planul de bataie dupa cum vedeti :P).

Ce nu stiti voi e ca eu il alesesem deja pe nenea Arjen pentru episodul urmator al geniilor muzicale.

Va urma...

3 comentarii:

logical spunea...

Day Eleven: Love

:)

Lenore spunea...

Adorabila piesa. De fapt tot albumul..preferata mea e day 3, am o slabiciune pentru Townsend :P

Unknown spunea...

Interviu pt Letsrock? Wow, Anca tu chiar te tii de treaba! Dam o bere!