luni, 4 ianuarie 2010

To die is to wake


Dupa mult timp de pauza, am reascultat azi o parte din discografia Lake of Tears. Inca imi plac la nebunie si inca le stiu fiercare vers..

De ce am luat o "pauza" de la trupa asta? Nu stiu, poate ca devenise prea dureros la un moment dat. Dar de acum, gata. A fost de ajuns.

Am fost la ambele concerte cu ei din Bucuresti, am avut chiar si o tentativa de a merge sa ii vad pe alte meleaguri (ce nu s-a concretizat din pacate), am umblat la un moment dat ca o disperata dupa albumul Moons&Mushrooms pentru a il face cadou cand tocmai aparuse si-am visat zile la rand transa in care m-au bagat la concertul din 2006.

Sunt mandra ca am dat mana cu toti, ca nenea Brennare s-a tras in poza cu mine si vreau cu disperare un tricou girlie cu Lake of beers-ii.

Pana la urmatorul concert si pana voi pune mana pe tricou ala mult ravnit, ne vedem in crimson cosmos :D.

Niciun comentariu: