sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Genii muzicale (ep.2): Freddie Mercury


"I like to be surrounded by splendid things." Freddie Mercury

Nu cred sa fie cineva care se intreaba de ce l-am ales pe Freddie pentru episodul cu numarul 2 din seria genii muzicale. Nu vreau sa fac acum o istorie a trupei Queen sau o istorie a vietii lui Freddie, fiindca asta o sa gasiti pe wiki.

Freddie a fost un personaj controversat, dar pe cat de controversat pe atat de iubit si idolatrizat de fani. A lasat in urma piese nemuritoare, piese pe care nici nu realizezi cand le inveti pe de rost, ai senzatia ca le stii dintotdeauna. Vorbesc bineinteles despre clasicele We will rock you, Bohemian rhapsody, Love of my life, We are the champions...

Lui Freddie ii placea sa fie in centrul atentiei, poate de-aia se simtea si atat de bine pe scena (nu am conceput ca as putea alege alta poza pentru postul asta, decat cea de mai sus cu el pe scena). Ma uit cu jind la filmarile cu Queen cantand pe Wembley si imi vine sa plang. Simt ca m-am nascut prea tarziu, ca viata nu este corecta de cele mai multe ori, ca ingerii sunt chemati la cer prea devreme...

Nu stiu si nu-mi amintesc cand am luat prima data contact cu muzica Queen, eram cu siguranta doar un copil dar piesele mi s-au intiparit in minte pentru totdeauna. Este o trupa pe care o iubesc by default.

Cand prietena mea Sasa mi-a zis acu ceva vreme ca merge la Glasgow sa vada Queen cu Paul Rodgers, am stiut ca-mi doream sa fiu si eu acolo. Stiu ca nimic nu mai este la fel fara Freddie, dar sunt sigura ca numai apropierea de ceilalti membrii ai trupei m-ar duce cu gandul la vremurile cand Freddie era printre noi.

Ca o mentiune personala, pentru cei care se simt vizati:

De cate ori am topait pe Don't stop me now? De cate ori ne-am tinut de maini si am cantat in gura mare We are the champions? O sa ramanem mereu cu amintirile de la ziua mea de anul trecut, cand am vrut karaoke si ne-am spart liber pana am cazut si ne-am rupt picioarele (eu), am dansat pana ni s-au innegrit sosetele (fetele), unii au facut air-piano playing (Adi), am cantat pe 9 voci si am facut "ca toate animalele padurii" (toti:P), am baut tot ce era de baut in casa aia (va stiti voi care :D), we had the time of our lives. Si ce ne-a ridicat de pe scaune ca sa ajungem la toate cele de mai sus? Bineinteles, se putea sa fie orice alta trupa, dar nu, a fost si va ramane Queen...

In final, va las cu o filmare din anul in care m-am nascut eu:

Niciun comentariu: