sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Inked words

Dupa cum stiti deja, imi plac cuvintele. Imi place sa citesc, ascult cu mare atentie versurile in piese si mi-am inscris cateva chiar pe propiul spate. M-am uitat azi pe cateva poze cu diverse tatuaje cu inscrisuri, vroiam sa vad ce cuvinte considera unii ca merita sa fie purtate pe piele o viata intreaga. Multe erau pur si simplu niste balarii (cel putin asa consider eu) dar cateva mi-au placut, le-am scris mai jos. Poate va dau idei sa va mazgaliti niste cuvinte de duh pe voi :-)).

"this too..shall pass"
"we must not presume too much"
"look how pretty she is when she falls down"
"as the shooting stars we rise and fall"
"fear is the mind-killer"
"and in that moment I swear we were infinite"
"if anything can go wrong it will"
"born to blossom, bloom to perish"
"war is peace, ignorance is strengh, freedom is slavery"
"with free and unconstrained soul.."
"tread softly because you tread on my dreams"
"take chances, magic happens"
"death before dishonor"

Cam asta e tot ce am gasit cat de cat interesant. Pun pariu ca daca ma uit prin versuri de piese gasesc chestii mai bune. Asa ca asta e urmatoarea provocare, versuri breath-taking. Va urma...

Niciun comentariu: