vineri, 22 ianuarie 2010

Back to life

Am lipsit cateva zile din online, motivul fiind faptul ca am avut cea mai de rahat saptamana ever. Dupa concertul de sambata seara am racit grav de tot si de duminica am facut febra, am tusit, stiti voi, toate bucuriile astea care vin la pachet.

In plus, avem o perioada foarte aglomerata la munca si toti sunt dati peste cap de legislatia nou intrata in vigoare. O nebunie, am muncit pana tarziu in fiecare zi. In doua seri a trebuit sa merg si la faculta asa ca here I am, azi, dupa 5 zile de plecat de acasa de la 8 de dimineata si ajuns la 9 seara, incercand sa-mi limpezesc un pic mintea cu ceva muzici:P.

Totusi, in ciuda starii mele de sanatate, am finalizat interviul cu Spitfire. Il gasiti aici. L-am citit eu de vreo 2 ori da tot cred ca mi-au mai scapat chestii asa ca daca sunteti picky, please correct. Astept sugestii cu modificari...

Am ramas datoare si cu o leapsa de la Remodelatorul asa ca profit de ocazie si o incorporez in mesajul asta. Task-ul este sa enumar 3 activitati care-mi provoaca febra musculara (iar febra? abia am scapat:P).

1. Mers prin zapada - nu zapada batatorita, ci de-aia neumblata de nimeni. S-a intamplat de vreo 2 ori sa trebuiasca sa fac carare de la iesirea din bloc pana la metrou si a fost horror. Acum vreo 2-3 ani, a nins chiar dupa revelion si cum eu pe 3 ianuarie trebuia sa merg la job, n-am avut de ales si am infruntat nametii. Nu cred ca mai iesise nimeni din bloc pana la ora 8 cand am plecat eu, fiindca efectiv mi s-a oprit usa blocului in zapada de afara. Placerile iernii? No thanks.

2. Tenis de camp - pasiunea din copilarie reinviata de vreo 2 veri. Din pacate joc decat cand merg acasa (de aici si febra musculara, ca merg rar). Nu sunt cine stie ce atlet dedicat intr-asta da imi place.

3. Headbanging - nu cred sa fie metalist fara pozitia asta in top 3. Este asa, durerea cea mai placuta si de care te doare efectiv..in ceafa :P. Apare ca urmare a concertelor, chefurilor, incercarii de a usca parul din dotare etc. In fine, la mine partea asta cu durerea de gat e ok atata timp cat e la exterior, daca ma ia gatu' pe dinauntru esuez in situatia de la inceputul postului (foarte neplacuta).

Over and out!

P.S. Am uitat s-o dau mai departe. Merge la Sasa, Chris si Raluca.

Niciun comentariu: