marți, 1 iunie 2010

Planuri

Cum mi-am planificat eu o groaza de chestii de facut in luna iunie? Cica asta este planul de bataie:

4-5 iunie - Targoviste
6 iunie - Concert Trooper, IDOL, Silver Bullet si Kinethics in Silver Church
11 iunie - Concert Trooper, IDOl, Hazard, etc. in Targoviste
12 iunie - Reuniune cu colegii din scoala generala in Targoviste
14-15 iunie - Sustinere disertatie
18 iunie - Aerosmith la Romexpo
25-27 iunie - Sonisphere Festival la Romexpo

Bineinteles ca pe 12 iunie ar fi trebuit sa merg la ziua Sasei, dar cum ea este o bomboana de fata o sa ma ierte ca nu ajung si o sa-mi dea de baut cu alta ocazie.

Si fiindca tot vorbim de luna iunie si fiindca astazi este 1 mi-am amintit cu placere de copilaria mea cand in aceasta zi (daca era soare) toata lumea iesea sa faca desene pe asfalt. Se umplea platoul prefecturii de copii si de culori...era tare fain :D.

La multi ani :-)

Niciun comentariu: