duminică, 21 februarie 2010

Vine primavara!


Foarte misto iesirea de azi cu colegii de la Letsrock.ro. Cu ocazia asta am cunoscut si eu pe toata lumea de acolo. M-am facut si cu cateva poze (thanks Miluta) de care-s tare mandra.

Inca sunt ragusita un pic dupa cantarea de joi asa ca o sa am grija mare sa ma menajez pana sambata.

Weekendul viitor mergem la Constanta si la Ploiesti sa vedem Trooper (girlz, you rock!!!!). Din nou. Ma rog, asta e mai mult un pretext pentru roadtrip si distractieeee :D.

Asa o sa omor eu ultima saptamana din iarna, asteptand sa treaca mai repede zilele si sa vina weekendul.

In plus, va fac si o recomandare muzicala azi: Airbourne - Runnin' wild.

P.S. : Pentru cine vrea/are timp/chef sa mearga, joi (25 februarie) e concert Progeria si Chrom Dioxid in Iron City din Bucuresti.

Niciun comentariu: