vineri, 19 februarie 2010

Ganduri la inceput de weekend

Ultimele 4 posturi au fost cu/despre Trooper. Gata, luam o pauza :P.

Duminica ma vad cu gasca de la Letsrock.ro. Abia astept!

Am primit o ciocolata uriasa din Germania. Este made in Switzerland :)).

Astia de la munca nu mi-au dat bonurile de masa pentru ianuarie (si ei zic ca nu mi le mai dau deloc) ca nu mi-am dat submit la timesheet cat am fost in concediu. M-am enervat rau azi din cauza asta si luni ma duc sa vorbesc cu partenerul sa vad daca se mai poate face ceva sa trec peste un cacat de regula administrativa si sa-mi iau alea.

Imi place muzica pe care o alege winampul meu cand e pus pe shuffle, l-am educat bine!

Si o recomandare muzicala, sa nu va para rau ca v-ati pierdut vremea citindu-ma, piesa ce canta acum in boxele mele, Pearl Jam - Black.

Niciun comentariu: