duminică, 10 ianuarie 2010

Stillborn cauta vocal

Stillborn, o trupa a unui prieten, cauta un nou solist vocal. Aveti mai jos anuntul lor, daca sunteti interesati apelati cu incredere:

"Dupa incheierea colaborarii cu Bogdan iata ca am ajuns sa incepem cautarile pentru frontman-ul trupei. Nu dorim un inlocuitor, ci persoana potrivita sa mergem mai departe!

Cautam un vocal sau, de ce nu, o vocalista, prezentabil(a), talentat(a), cu o voce, atitudine si caracter pe masura. Seriozitatea este, de asemenea, o conditie obligatorie.

Daca iti place ce-ai auzit pe site si crezi ca TU esti cel/cea alaturi de care vom face pasii urmatori, te asteptam la sala pentru o proba.
Iar daca totul este ok, vom alege impreuna directia in care ne vom continua drumul...

Ce mai astepti?
Contacteaza-ne la 0724509477 (Robert) sau la stillborn.band@yahoo.com Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza !"

2 comentarii:

Sasa spunea...

eu, eu , euuuuuuuuuuu! ce trebe sa fac ? indruma-ma :D

logical spunea...

să știi că i-am ascultat și eu (dacă mai ții mine, mi-au făcut chiar tu recomandarea, acu ceva vreme)...

nu sună (sunau) rău... dar le lipsește sclipirea, ceva care să-i diferențieze...

melodia Trust îmi place cel mai mult...