marți, 5 ianuarie 2010

Boys

Se mai trezeste cate o prietena uneori sa ma intrebe what turns me on la un tip. Ei bine, e evident ca ceva rar pentru ca altfel aveam si eu in proprietate un gagic la momentu actual. Optiunile uzuale sunt fizicul, ochii, zambetul, caracterul, cat e de don juan bla bla bla.

Ca sa va luminez, I go for the brains. Stiti voi, chestia aia de sub scafarlie. It's all in there. De curand mi s-a spus ca am asteptari prea mari si ca ar trebui sa-mi las standardele mai jos. Poate ca-s dusa cu pluta da n-am de gand sa fac asa ceva. Nu o sa tai inteligenta de pe lista, ar inseamna sinucidere curata.

S-au gasit in trecut ceva baieti care sa corespunda criteriilor mele (aparent exigente..!) si sunt sigura ca se vor mai gasi si in viitor :-). Si normal ca tre sa mai rezonam si la alte chestii in afara de IQ ca altfel nu se poate. Asta inseamna si preferinte muzicale pentru ca nu-mi imaginez sa fac compromisul de a ma duce in Bamboo sa dantuiesc cu prietenul meu..

Acu ceva vreme ma conversam ocazional cu un tip si el vorbea pe ymess asemanator mie adica amestecat romano-engleza (nu e o fita dar pur si simplu asa-mi vin cuvintele in cap si mi-e mai usor sa scriu). Ma gandeam ca omu' e oarecum similar mie si na, era ok. Problema a aparut cand el facea greseala dupa greseala in engleza aia de balta pe care o vorbea si eu il corectam de fiecare data fiindca nu ma puteam abtine. No wonder ca i-am devenit repede o nesuferita (aparent stia cateva cuvinte in engleza din moment ce m-a facut bitch). Mori in chinuri ba!!!!!

Poate va intrebati la ce ma refer cand spun inteligenta. Well, e vorba de o groaza de lucruri. De la felul in care vorbesti, la actiunile pe care le faci (stiu sa apreciez si o gluma, cand e cazul :P), la ce dracu faci cu viata ta si cat pret pui pe ea, la felul in care intelegi actiunea de a te "distra", la hobbyurile si pasiunile tale. Sa mor daca le inteleg pe fetele alea care umbla cu giboni. Fetelor, aveti dracu un pic de respect de sine, nu stati sa va calce in picioare un pulete cu 3 clase.

Eram prin anul I de faculta cand am fost la ziua unei prietene. Gibonu cu care fata respectiva era la momentul ala (sper ca nu mai e si acu!) a caftit-o de fata cu toti invitatii ei. A plans, s-a tanguit tipa da a doua zi era de mana cu el...:|. Love story ce sa zic...

Poate m-am maturizat eu prea repede sau tara asta nu mai e pentru mine..

Niciun comentariu: