duminică, 17 ianuarie 2010

Goodbye kitty

Damn, vine sesiunea si treaba devine din ce in ce mai naspa. Se presupune ca weekendul asta trebuia sa invat dar cu cele 2 petreceri si concert nu prea mi-a iesit figura. Macar am reusit sa lucrez la proiectul pentru marti si l-am finalizat azi de dimineata.

Concertul din bar a fost fain, bere a fost si d-aia (lma Blondino), baietii de la Spitfire foarte de treaba (o sa fac un interviu cu ei pentru Letsrock), m-a luat iar durerea de gat de la fum si bere rece si am facut iar economie la dormit. In plus, a venit Blonda cu carnetelul de perle de la betii si am mai completat cateva pagini pe acolo :-)). Am reusit sa produc si eu vreo trei intr-un timp relativ scurt :P.

Am devenit obsedata de Addicted-ul si Ki-ul lui Devin Townsend si mor de nerabdare sa iasa urmatorul album. Incep sa ma gandesc serios ca nenea Devin e un must see in concert (oare va avea concerte la vara prin Europa?).

Pentru ca m-a intrebat mai multa lume, n-am visat nimic de cand am dreamcatherul. Ori le blocheaza asta pe toate ori oboseala din ultimele zile isi spune cuvantul..

Si daca ati citit pana aici si va intrebati ce legatura are titlul cu ce am scris mai jos, raspunsul e ca n-are legatura doar ca am eu acu un tricou pe mine cu inscriptia asta.

Niciun comentariu: