sâmbătă, 5 februarie 2011

..si postul serios

Intentionez sa-mi iasa primul post serios pe 2011. Pana acum v-am vrajit cu poze, muzici si alte cele dar am uitat sa mai si scriu cate ceva. Zilele trecute, cautand o postare din 2010 mi-am dat seama ce an bun am avut din punct de vedere al scrisului si cate evenimente am bifat. Din pacate 2011 a inceput cum nu se poate mai rau, astfel incat vreo 2 saptamani din ianuarie am fost gripata. Pauza de concerte si de fapt pauza de la orice iesire in perioada asta.

Deci, ziceam ca scriu un post serios. O chestie serioasa de care m-am apucat este stagiul de expert contabil de la CECCAR. Saptamana viitoare avem primele cursuri asa ca o sa fiu iar fully booked toata saptamana. O sa treaca repede dar ma bucur ca o sa fie asa fiindca apoi stiti cu totii ce urmeaza, mai exact saptamana mea scotiana pe 2011. In traducere libera, primele 2 concerte serioase de anul asta cu Europe si Black Label Society in Glasgow. Entuziasm maxim si bucurie pe masura :D.

Un alt lucru mai mult sau mai putin serios e faptul ca am impresia ca mi s-au cam aprins calcaiele dupa cineva. Cei care ma stiti de mai multa vreme, stiti cat de greu mi se baga cineva sub piele. Nu stiu cum a facut, probabil face parte din farmecul lui personal dar simt ca I'm falling for him. Dar mai multe despre asta, la timpul potrivit, daca o sa fie cazul.

Trecand la alte lucruri la fel de serioase, in afara de Hellyeah pe care i-am ascultat astazi toata ziua, saptamana asta am mai ascultat cu drag si albumul "Remedy Lane" al celor de la Pain of Salvation. Trupele astea doua or sa imi fie soundtrack si in seara asta cat o sa stau la povesti pe Ymess cu lumea si o sa citesc din cartile pe care mi le-am luat azi.

Pana data viitoare, hai cu rocku'!

Niciun comentariu: