duminică, 13 februarie 2011

2/2011

Si am mai bifat in sfarsit inca un concert in 2011. Mai urmeaza inca 2 saptamana asta si dup-aia sper sa o tin tot asa :-).

Trooper au facut un concert bun in Targoviste, cu un playlist pe masura. Fiordul nu e un loc potrivit pentru concerte, am avut noroc ca nu s-a fumat in timpul concertului ca altfel muream toti acolo. Vreau din tot sufletul o locatie normala pentru concerte in Targoviste, mai exact un bar care sa aiba scena si vizibilitate catre aceasta. In afara de momentele cand am facut poze si m-am uitat prin lentile la trupa, n-am apucat sa vad nimic din concert. De data asta m-am multumit doar cu auzitul :P.

Cati copii in public!!! Dumnezeule de unde au aparut toti? La astia se include si trupa de deschidere care nu mi-a spus nimic.

Revenind la Trooper, va povestesc un pic de playlist: cred ca este prima data cand ii prind facand cover dupa Pink Floyd (au mai cantat anul trecut la Constanta o bucata dar era de fapt momentul lui Oscar atunci) si "Crazy train" de la Ozzy. Totally rocked! Apoi, a fost un "I remember you" (Skid row) care a iesit bestial. Au mai fost 2 coveruri Queen, 2 AC/DC, un Maiden, un Deep Purple si se poate sa mai fi fost ceva. Din piesele Trooper imi aminesc c-au fost "Nu mai conteaza", "Nu trebuie sa vrei", "Amintiri", "Strigat", "Tari ca muntii", "Old school baby" si "Solii turci" (still rulz!).

Pozele nu-mi prea plac, nu am avut loc sa ma desfasor si unghiurile sunt foarte aiurea. O sa ii pozez la Bucuresti pe 24 februarie in Old School si o sa va arat atunci.

Pana data viitoare, hai cu rocku'!

Niciun comentariu: