joi, 17 februarie 2011

Black Label Society Live in O2 Academy, Glasgow 16 februarie 2011

Unul dintre motivele plimbarii mele de anul acesta in Marea Britanie a fost si faptul ca aveam sa-i vad live pe Black Label Society. Am ajuns cu 10 minute inainte de a se deschide portile de la O2 Academy si era o coada destul de mare in fata salii din Glasgow. A mers incredibil de repede cu scanatul biletele si controlul de la intrare, astfel incat in 15 minute eram inauntru si ne-am dus fix langa scena (cam in randul 3).

Nu ne-am infipt in bautura ca nu ne trebuia (asa ca nu stiu cat costa) astfel incat am preferat sa asteptam inceperea concertului langa scena. In timpul aceasta, organizatorii ne-au pus pentru entertaining niste AC/DC si Pantera. Nice!

A existat si o trupa de deschidere, Godsized. Nu auzisem de ei pana acum dar mi-au placut foarte mult in concert si o sa ii ascult cu siguranta cand ajung acasa. Seamana ca stil cu Black Label Society asa ca nu e greu de ghicit de ce i-au ales acestia pentru deschiderea concertelor din Marea Britanie.

Acesta a fost al treilea concert din turneul european Berzerkus si playlistul a fost identic cu cel pe care l-au cantat si in turneul american. Multe piese de pe “Order of the black” si bineinteles, cele mai bune piese de pe albumele anterioare (nu de pe toate totusi).

S-a pus cortina si in jurul orei 21, cei de la Black Label Society au urcat pe scena.

Publicul s-a manifestat de la prima piesa, au incins repede un moshpit chiar langa noi. Nu prea sunt eu fan al astfel de manifestari asa ca dupa cateva piese ne-am mutat un pic mai in spate. Dupa estimarile mele au fost 1.500 – 1.700 de persoane in public.

In fata sunetul nu era grozav, vocea se auzea destul de incet dar dupa ce ne-am mutat cateva randuri mai in spate totul a fost perfect. Sunet, lumini, de trupa nu mai zic pentru ca ar fi putut sa nu cante nimic ca mie tot mi-ar fi placut :D.

Zakk este un showman exceptional si a avut un solo de chitara si de pian impresionante. A vorbit cu publicul destul de putin, cam dupa piesa 5 si apoi cateva mici interventii cand a prezentat trupa. A schimbat vreo 4-5 chitari pe timpul concertului si pe langa cele inscriptionate cu bullseye-ul specific a avut si un two-neck guitar foarte interesant.

Din playlist m-am bucurat cel mai tare de “In this river”(singura balada pe care au cantat-o), “Fire it up”, “The blessed hellride” si “Suicide Messiah”.

Mi s-a parut ca s-a terminat totul cam abrupt si tare as mai fi vrut sa se intoarca trupa pentru un bis. Scotienii nu au fost prea insistenti astfel incat dupa “Stillborn” s-au indepartat destul de repede din fata scenei. Eu as mai fi vrut sa aud macar o piesa la bis dar se pare ca nu a fost sa fie de data asta.

Din cauza faptului ca nu a fost voie cu aparate foto (de nici un fel), n-am poze sa va arat dar le asigur pe doamne si domnisoare ca ar fi avut ce vedea. Merchanise-ul a fost foarte bogat (multe tricouri, hoodies, bratari, etc.) dar si destul de scump. Mi-am luat un tricou cu turneul actual de care-s tare mandra.

Sper sa ii mai prind in concert candva cu un playlist mai cuprinzator si un public cu plamani care sa strige la final “We want more!!”.

Playlist:
1. The beginning…at last
2. Crazy horse
3. What’s in you
4. The rose petalled garden
5. Funeral bell
6. Overlord
7. Parade of the dead
8. In this river
9. Fire it up
10. Guitar solo
11. Godspeed hell bound
12. The blessed hellride
13. Suicide Messiah
14. Concrete jungle
15. Stillborn

Niciun comentariu: