duminică, 30 ianuarie 2011

Pagan wish

Am mai omorat un weekend in casa. Sper ca tot efortul asta sa merite si sa imi treaca in final gripa asta nenorocita. M-am uitat la House, am ascultat si cate ceva muzica si mai ales, mi-a fost foarte dor sa vorbesc cu cineva anume.

Au mai ramas 2 saptamani pana la mult asteptata plecare in Marea Britanie. Ce am mai reusit sa fac? Am reusit sa ii dau sor-mii gripa mea si ea a reusit sa o transforme in pneumonie. Get well soon, sister!!!!

Am luat pauza de la orice iesit p-afara, astfel incat (desi nu-mi vine sa cred) de la inceputul anului am bifat un singur concert: Days before disappearance, Deliver the God si Deadeye dick in Cage. Btw de Cage, se pare ca astazi este ultima zi a acestei locatii. Pacat..

Si pentru azi avem o melodie cu Lake of tears in cinstea faptului ca ii voi vedea a 3a oara:

Niciun comentariu: