duminică, 9 ianuarie 2011

O descoperire muzicala la inceput de 2011

Ieri am avut chef sa ascult ceva nou pentru mine, sa mai descopar o trupa si sa o ascult de la cap la coada. Cu ajutorul Last.fm am dat de trupa Breaking Benjamin din State si desi numele formatiei mi se pare cam aiurea, muzica lor m-a convins.

Sunt cam in acelasi stil cu Shinedown, Alter Bridge si alte trupe incadrate de wiki ca alternative rock. Am ascultat o parte din discografia lor si ce am auzit pana acum mi-a placut mult. Am ramas muta de uimire cand am vazut cate vizualizari au pe Youtube la clipuri (se pare ca sunt foarte la moda la ei acasa).

Ce modalitate mai buna am sa va conving sa ii ascultati si voi? Ah, hai sa ii auziti cantand:



4 comentarii:

Andra Porumbeanu spunea...

Știu că prin 2006-2007 îmi plăceau "The Diary of Jane" și "Evil Angel".
Acum nu aș mai asculta :))

Lenore spunea...

Eu m-am lasat cu greu convinsa sa ascult si chestii alternative, asa ca abia acu mai descopar si eu una alta..:-).

Anonim spunea...

e POSTGRUNGE nu e alternativ si nu prea are treaba cu alterbridge si shinedown in rest o super trupa BB.(scena americana difera foarte mult de cea europeana unde am ramas in urma cu cateva decenii)

Lenore spunea...

Wiki zice in primul rand alternativ: http://en.wikipedia.org/wiki/Breaking_Benjamin

Pana la urma ideea nu e neaparat unde se incadreaza sau a ce iti suna, ci sa ii asculti :-).