sâmbătă, 15 ianuarie 2011

The Crue

"That motley drama - oh, be sure / It shall not be forgot"

Edgar Allan Poe - The Conqueror Worm 1843

Le-am citit pe toate patru. Vorbesc bineinteles despre cartile scrise de catre membri Motley Crue: The Dirt (toata formatia), The Heroin Diaries (Nikki's), Tommyland (Tommy's) si Tattoos&Tequila (Vince's).

Am mai scris pe blog despre ele si chiar am pus niste citate din cartea lui Nikki la un moment dat. Stiti ca sunt un mare fan Motley, ii admir pe fiecare dintre ei, cu bune si rele. Prin 2009 am avut ocazia sa ii vad cantand, niste legende (they were fuckin' huge in the 80s) pe o scena pe un stadion in Bulgaria. Imi doresc enorm sa ii revad candva, cumva.

Cartile sunt interesante, nu-mi vine sa cred prin cate au trecut oamenii astia. Brusc ma simt asa mica si insignifianta cu viata mea linistita incat simt un imbold sa fac o multime de chestii. Nu-s neaparat niste modele de urmat baietii astia dar este incredibil ce putere au sa mearga mai departe indiferent de ce se intampla in viata lor.

Cam asta e si ideea postului de fata. No matter how hard it is, you gotta move on.

In continuare, sper ca urmatoarele carti scrise de artisti pe care o sa mi le cumpar or sa fie noua carte a lui Nikki "This is gonna hurt" (se pune in vanzare pe 22 martie 2011) si cartea lui Zakk Wylde "Bringing metal to the children" (iese in 10 mai 2011).

Niciun comentariu: