miercuri, 12 mai 2010

Corporatista de mine

In trei ani de coporatie, am dezvoltat anumite automatisme, ticuri si obiceiuri. Unele-s bune, altele-s rele, da ce sa-i faci…

- lucrez foarte bine in conditii de stres;
- iubesc galagia (avem open space la munca – asta inseamna ca impart aerul zilnic cu inca 30 de oameni);
- raspund la numere de telefon necunoscute cu numele meu (chiar si pe telefonul personal);
- ajung dimineata la job, 10-15 minute verific mail-urile dupa care cafea/ceai/cappucino/ciocolata calda + presa;
- cand primesc vreo tema/proiect la scoala vine automat si intrebarea “cand e deadline-ul?”;
- am adoptat multe cuvinte din limbajul corporatist, numai in post-ul asta aveti mai sus: open space, deadline..;
- am deseori sentimentul ca pot sa fac orice (din moment ce deja am trecut prin apa/foc/deadline-uri stranse);
- imi stiu cele 3 parole de la comp-ul de la job si in somn;
- am devenit dependenta de internet (inainte ma mai tratatam...cu pauze);
- sandvisurile de la Snack Attack imi stau in gat;
- pot sa vorbesc cu oameni de toate felurile si sa nu ma intimidez.

Cu bune si rele,
Anca

6 comentarii:

waybee spunea...

pai tre sa avem si noi anarhistii un om plasat in interiorul sistemului,nu?:))

Darrya spunea...

Huh..ce-a crescut corporatista noastra. Sa fie o urma de mandrie ca a rezistat 3 ani?...

Lenore spunea...

In iunie fac 3 ani de fapt, sa nu spunem "hop" pana nu sarim gardul..:-).

Rock metalic!! :>

Sasa spunea...

pare tare fun la open space. lumea chiar se distreaza (si freaca menta de obicei)

Lenore spunea...

Crede-ma ca nu este asa fun. E galagie in permanenta (unu vb la telefon, altul lucreaza la un raport, unii se duc sa-si ia apa, toata lumea tasteaza, unii tipa, altii fasaie documente...) si te obisnuiesti greu cu asta la inceput. Plus, bonus, cand trece cineva pe langa tine isi arunca ochii in laptopul tau..

Practic open space-ul este locul unde ne desfasuram noi activitatile uzuale. Mai avem si sali de meeting interne si quiet cells pentru cand ne apuca dorul de intimitate (totusi, au pereti de sticle, deci pauza intimitate).

Lenore spunea...

* pereti de sticla

Aparent, ma gandesc la sticle :-)).