vineri, 14 mai 2010

Amintiri

Am auzit astazi piesa asta:



Si mi-am amintit de ziua Sasei de anul trecut :-). Acolo am auzit-o la un moment dat.. pe la 3 dimineata si mi-am dat seama cat de dor mi-e de niste vremuri din liceu.

A fost o experienta tare faina ziua Sasei de anul trecut: am umblat cateva zile dupa Flight 666 si nu l-am gasit, am mers la Muzica si pana la urma am luat un DVD pe care mi-l doream EU (inca astept sa-l vedem impreuna :P), ne-a scos la bere unde am stat pana la 4 jumate dimineata, eram ultimii clienti la bodega, noi si niste oameni cu chitari care ne-au cantat toata seara..

Am dormit 2 ore jumate dupa care am mers la munca unde imi cadea capul pe birou si am bagat vreo 3 cafele (eu care in mod normal nu beau cafea). A fost si super cald atunci..abia astept sa vina vara :-).

P.S. Sash, mai e un pic si iar tre sa dai de baut!

P.S.2 Asta-i primu post de pe jucaria mea Compaq :-).

Niciun comentariu: