luni, 20 aprilie 2009

Scurta vacanta de Pasti

Vacanta de Pasti: start vineri 17.04.2009 ora 15:00 - final marti 21.04.2009 ora 9:00

Nu stiu cum fac dar mereu cand am vacante scurte profit de ele din plin. Asta inseamna ca incepand de vineri cand mi-am luat ruscacul la spinare spre casa si pana astazi am tinut-o intr-o petrecere continua.

Trebuie neaparat sa le multumesc din nou prietenilor mei pentru momentele memorabile petrecute cu ei fiindca tot fun-ul li se datoreaza lor.

Sumar din vacanta de Pasti:

-jucat tenis (+febra musculara) a fost mega-fun!!!
-jucat darts, de fapt batut si facut franjuri pe toata lumea la darts (noroc chior)
-jucat biliard (varza ca de obicei, abandonat glorios)
-baut beri, votci, tequila :)
-prapadit de ras dupa numeroase discutii pe teme..sexuale:P
-tentativa de gratar esuata, vremea nu a tinut cu noi de data asta
-intalnit cu Sasa, mers la Motoare :X si apoi ceva bodega cu muzica misto
-cantat Metallica cu prietenii in Under \m/
-dormit mult si agitat
-ascultat blues la greu pe drumul inapoi spre Bucuresti
-primit banuti de la iepuras (vor fi investiti intr-o racheta de tenis)

Conform planurilor mele, cel mai probabil urmatoarea vacanta va fi de 1 mai.

Rock bai!

Niciun comentariu: