duminică, 26 aprilie 2009

Melodia de azi (IV)


Dupa seara de ieri, cand am ascultat multa muzica veche si foarte buna, m-am trezit azi de dimineata in minte cu piesa Hot Cherie a celor de la Hardline. Asa ca, aceasta este recomandarea mea muzicala de astazi catre voi, o recomand mai ales pentru petrecerile rock \m/.

Si referenul foarte catchy pentru a va starni interesul (daca nu am reusit doar cu titlul melodiei):

"You're getting me hot, Cherie
I want what you've got all over me.
Isn't my love, strong enough
I'm ready to rock you long and rough.
You're getting me hot, Cherie
I want what you've got all over me.
Isn't my love, strong enough
I'm ready to rock you long and rough."

2 comentarii:

Sasa spunea...

muzica veche si foarte buna? am pierdut ceva aseara?

Lenore spunea...

Pai ai zis ca nu vrei sa-ti trimit ce ascultam eu. Deci da, ai pierdut. Da macar ai castigat ceva cu Ozzy si Holografu ala :)).